Wielkanocna kartka z jajem.


Witajcie przedświątecznie.
Korzystając, że dziś już Wielki Piątek pragnę Wam złożyć Wielkanocne życzenia:
zdrowych, radosnych i rodzinnych świąt, smacznego jajka i mokrego Dyngusa :)

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę z pisanką Wielkanocną, baziami, napisem "Wesołego Alleluja" oraz papierami Ciao Bella.



Jak widzicie do ozdobienia tekturek użyłam złotego i białego pudru do embossingu, tekturkę pisankę i tekturki bazi ozdobiłam dwukolorowo dzięki pisakowi do embossingu, który pozwala na wybór detali, które mają być embossowane.




Oczywiście nie mogło u mnie zabraknąć naszych stempli embossowanych na kalce kreślarskiej ;)




Ręcznie robiony przeze mnie kwiat z foamiranu, ozdobiłam brunatnym brokatem, który znajdziecie również na obrzeżach kartki. 






Użyłam:

      

   

      


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger