Kartka urodzinowa na pożegnanie

Dzień dobry,

zapraszam Was na mój ostatni post w barwach Papelii.
Nie ukrywam, że była to ciężka decyzja, ale czasami tego wymaga życie.
Tak więc na ostatni post przygotowałam 
karteczkę urodzinową dla kobiety.
Kryształy amarantu połączyłam z różem,
jak zauważyliście bardzo lubię to połączenie.
Zdjęcie oprawiłam w ramkę i dodałam
Całość otoczyłam kwiatami.

Zapraszam:





Dziękuję Wam za wszystkie słowa pozostawione pod moimi pracami,
mam nadzieję, że chociaż trochę Was zainspirowałam.
Dziewczyny - dziękuję Wam za wspólne dopingowanie,
inspirowanie i pogaduchy.
Tobie Irenko - przede wszystkim za możliwość projektowania 
dla Papelii. Wielkie ♥ dla Was!!!
P.S. odchodzę z Papelii ale nie rezygnuję z tekturek ;)

Pozdrawiam i ściskam Agnieszka chanya13


Wykorzystałam:



6 komentarzy:

  1. Agnieszko - praca z Tobą to była prawdziwa przyjemność!!! Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze nie raz i nie dwa gdzieś w świecie wirtualnych projektów i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo - jeszcze raz za możliwość projektowania dla Ciebie, za pogaduchy i do zobaczenia w świecie realnym ;) bo wirtualnie nadal będziemy się widywać ♥♥♥

      Usuń
  2. Kochana, cieszę się, że Cię poznałam i miałam możliwość wspólnie inspirować nie tylko dla DT Papelii ;) życzę Ci dalszej kreatywnej drogi pełnej inspiracji i sukcesów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥♥♥ cały czas wierzę, że spotkamy się na jakimś zlocie ♥

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger