karteczka z sukieneczką-czyli jak bawimy się w Łodzi

witajcie kochani

dziś przybywam z krótką relacją o sobotnich warsztatach. Tematem warsztatów była karteczka z sukieneczką. Oto nasz wzór, pierwowzór, prototyp, inspiracja...czyli moja praca, po prostu:-)





Jak widzicie główną rolę w tej kompozycji odgrywa...wieszak


wieszak zestaw

umoszczony na cudownym papierze lemoncraft Gossamer Blue ze sklepu Craft Style


tym razem użyłam brązowej, kraftowej bazy DL


Do sklejania posłużył mi klej Magic


No a teraz zobaczcie, jak zinterpretowały temat uczestniczki warsztatów:







Oczywiście Mireczka pokaże swoją pracę sama...

Dziewczyny wykorzystały też inne wieszaczki Papelia a mianowicie:


wieszaczek z motylkami

i wieszaczek z motylkami 02



A teraz zerknijcie jak się bawiły i pracowały (ta groźna nauczycielka za plecami to ja):












Zdjęcia zamieszczam za zgodą dziewcząt.

Temat okazał się bardzo wdzięczny do interpretacji. Mam nadzieję, że i Wam się podobał.


Zapraszamy uczestniczki warsztatów (i nie tylko) do pochwalenia się swoimi dziełami w naszych grupach inspiracyjnych na Facebooku.

Prace z wykorzystaniem produktów dostępnych w sklepach Craft Style i Papelia tu:

Prace z wykorzystaniem papierów Ciao Bella tu:





Pozdrawiam Was gorąco, Wasza:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger