Jesienne pudełko

Przygotowałam pudełko na drobiazg lub na coś słodkiego :) w iście jesiennych kolorach.
Nareszcie jest złota, polska jesień :)

Stare pudełko otrzymało drugie życie. 
Okleiłam je papierem z kolekcji Papelia List w butelce, na którym odbiłam stempel pismo odręczne. Na spód dałam gazę i pociętą bawełnianą koronkę. Różnego rodzaju kwiaty poprzetykałam liśćmi z wykrojników, wyciętymi liśćmi z odbitego stempla gałązka z listkami oraz tekturką gałązki. Z przodu pudełka dałam napis odbity ze stempla Dla Ciebie. Na koniec w kilku miejscach dałam zielony brokat.






Produkty z naszego sklepu Papelia


1 komentarz:

  1. Uwielbiam Złotą Polską Jesień a twoje pudełeczko jest właśnie w typowych jesiennych barwach. Piekne jest.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger