Urodzinowy baner - świętowania ciąg dalszy.


Hej hej!
Dziś mam dla Was urodzinowy baner z miejscem na małe zdjęcie, do powieszenia na ścianie :)
Do tego projektu wykorzystałam bazę girlandy "Proporczyk", która składa sie z 6 takich kart, dzięki czemu możemy z czasem rozbudować projekt o kolejne elementy :D


W pracy wykorzystałam Nasz morski stempel ZWÓJ, który zembosowałam zlotym pudrem, zaś pisakiem dopisałam "Sto lat".


Pod "matą" na zdjęcie znajdziecie tekturkowy balon z zestawu zawieszek.





Oczywiście pamiętałam, żeby ozdobić tył, ponieważ będzie to prezent, więc na odwrocie banerka znajdą się życzenia urodzinowe :)


Materiały, których użyłam:

  

     

   






1 komentarz:

  1. Jak dla mnie takie rzeczy są idealne na prezent dla kogoś. Są na pewno bardziej oryginalne niż zwykła kartka z życzeniami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger