Urodzinowa kartka DL z papierami Ciao Bella


Czasem lubię stworzyć kartkę inną niż tradycyjny kwadrat czy DL. Dziś na warsztat poszła baza kartki DL - okiennica. Postanowiłam, że skoro wybrałam nietypową bazę, to papiery do stworzenia tej kartki również będą nie typowe.


Na warsztat poszły papiery Ciao Bella i kolekcja Jazz Club. Początkowo miała to być kartka ślubna, jednak uznałam, że już tyle ślubnych prac ostatnio przewinęło się przez moje ręce, że pora na kartkę urodzinową :)



Z zewnątrz wykorzystałam piękny papier w pięciolinię w kolorach przypominających beż podpalany sepią, miejscami pomarańczowo-rdzawe przetarcia przywołują mi na myśl płomienie, dlatego dla równowagi, w środku kartki przykleiłam papier w odcieniach błękitu, by miejsce na życzenia szczególnie zaznaczyć.
Tu też postanowiłam przykleić tekturkę z napisem "W dniu urodzin" :) 





Kwiatową kompozycję starałam się utrzymać właśnie w kolorach papierów. Dodatkiem uzupełniającym są ponownie moje ulubione stemple embossowane na kalce w złotym kolorze. Chyba szybko nie zrezygnuję z tej wersji dodatków ;)



Materiały, których użyłam:

         

   

        


Pozdrawiam Marlena


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger