Zimowy czekoladownik z papierami Ciao Bella


Witajcie :)
Dziś mam dla Was czekoladownik w zimowym wydaniu z pięknych papierów Ciao Bella.
Do jego stworzenia użyłam kolekcji o wdzięcznej nazwie "The Sound of Winter".
Bardzo inspirujący okazał się cytat jaki umieściłam na jednej ze stron czekoladownika:
"Kolor zimy jest w naszej wyobraźni".
Jest on o tyle prawdziwy, ze każdy zimę widzi inaczej. Mi ta pora roku zawsze kojarzy się z czystą bielą śniegu, jednak jak widać na papierach, niektórzy odbierają ją jako szarość przemieszana z brązem, zaś biel występuję jako pocieszające rozświetlenie. 


Na czekoladowniku znajdziecie nasze nowości tekturkowe, czyli piękną bramę oraz dekory/narożniki.
Wybrałam te zawijaski, ponieważ kojarzą mi się ze śnieżną zawieruchą, tak jak jest czasem przedstawiana w bajkach Disney'a ;)


"Hu hu ha... nasza zima nie jest zła"
Patrząc na czekoladownik w środku czuję, ocieplenie klimatu ;)
Ciepłe brązy w towarzystwie śnieżynek, nadały ciepła całości.



Piękny rudy lis został przeze mnie potraktowany gesso i pastą strukturalną, którą również nałożyłam na fragment juty, by wyglądał jakby siedział w zaspie przed bramą.






Taki zimowy czekoldownik może być zarówno prezentem pod choinkę jak i prostym upominkiem bez okazji :)

Materiały:
   


   





1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger