Pudełeczko na prezent

Witajcie,
Dzisiaj mam dla Was propozycję przygotowania ozdobnego pudełka na drobny prezent. Takie samodzielnie wykonane pudełko na pewno szczególnie ucieszy obdarowaną osobę. Będzie bowiem wiedziała, że jest to coś przygotowane tylko dla niej. 






W mojej pracy wykorzystałam kolorowy papier Kryształ Amarantu. Wycięłam z niego wzór pudełka. Po sklejeniu przystąpiłam do ozdobienia. Jak widzicie czerwony wzór na papierze zainspirował mnie do wykonania czerwonych kwiatów z foamiranu. Bardzo lubię wykorzystywać w moich scrapowych pracach różne gałązki i listki. Na pudełku dopatrzycie się kwiatowych gałązek wyciętych z czerwonego papieru, jak i listków i gałązek róży wyciętych z papieru z bloczku Papelia "A letter in a Bottle
 W mojej pracy znajdziecie  również złote elementy. Są nimi pręciki kwiatów, wycięte gałązki i koronka, jak również pokolorowany na złoto stempel Papelia listki i gałązki z bordera roślinki 02.
Tak, poszczególne gałązki wycięłam i kilka umieściłam na pudełku.





Dziękuję za Wasze odwiedziny. Zapraszam do przygotowania własnych pudełek.



Wykorzystane elementy:

     
  
   
   
   

do klejenia użyłam kleju Magic i kosteczek 3D


     


Linki do sklepu:


oraz

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger