TUTORIAL - Mediowy księżyc. Gościnnie Marlena/Scrap-Artki


Witajcie!
Cieszę się, że znów mogę się z Wami spotkać na blogu Papelii <3 
Z tej okazji przygotowałam dla Was mediowy księżyc,
do którego nakręciłam tutorial dostępny na kanale YouTube Papelia.

Mam nadzieję, że zarówno inspiracja jak i kurs przypadną Wam do gustu i spróbujecie sami zmierzyć się z Papeliową bazą HDF.





Do ozdobienia bazy wykorzystałam tylko kilka mediów, ale za to sporo przydasi i znalezisk, które gdzieś błąkały się po szafkach :)

Czarne gesso w takim projekcie to podstawa. Na początek układamy kompozycję po czym wszystko sklejamy na gel medium. Gdy gel wyschnie i wszystko dobrze się trzyma przystępujemy do malowania gessem. podsuszamy gesso i nakłady kolory (można spokojnie użyć dowolnych farb) w kolejności od najciemniejszego po najjaśniejszy odcień.
Znów suszymy i w zakamarki nakładamy puder postarzający (ja wykorzystałam puder marki Cadence). Ostatni etap to nałożenie wosków :)

Wszystkie etapy pracy zobaczycie na filmiku , więc zapraszam do jego obejrzenia.




MATERIAŁY:

   

   

Pozdrawiam ciepło!
Marlena



1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger