Ahoj przygodo! czyli marynarskie, proste kartki okazjonalne

Witajcie

dziś chcę Wam pokazać zastosowanie stempelków Papelia w kartkach okazjonalnych. tym razem tematem jest morze i morska przygoda.



W tej kartce wykorzystałam stempelek Papelia LATARNIA




do stworzenia drugiej kartki użyłam stempelka ŻAGLOWIEC




Trzecia kartka została ozdobiona przy użyciu stempelka KOMPAS





Czwartą natomiast ozdobiłam stempelkiem MAPA SKARBÓW



Do stworzenia tego typu prac przyda Wam się bloczek do stempli



a ze sklepu Craft Style

oczywiście kleju Magic

Użyłam też we wszystkich kartkach sznurka biało niebieskiego


który występuje tez w innych kolorach i jest idealnym uzupełnieniem prac scrapowych.

Mam oczywiście nadzieję, ze moje prace Wam się podobają, pozdrawiam Was serdecznie

Wasza


2 komentarze:

  1. Cudne, mają w sobie ten lekki, wakacyjny klimat. Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger