PAMIĄTKA KOMUNIJNA Z RAMKĄ "BASIA"

Witam Was ,

Dziś chciałam Wam przedstawić w jaki sposób można wykorzystać Papeliowy Produkt Miesiąca- tekturkową ramkę BASIA 02. Możecie ją nabyć w czerwcu w promocyjnej cenie, jak również skorzystać z wzięcia udziału w konkursie na Fb- TUTAJ



Ja stworzyłam wyjątkową pamiątkę z okazji Pierwszej Komunii Świętej. Baza księga służy za box na czekoladki. Oczywiście, znajdzie się miejsce na życzenia i mały prezent ;-) Całość utrzymana w bieli , beżu, z dodatkiem złota.








W pracy, prócz Ramki BASIA 02 użyłam również tekturkę Krzyż z winogronami Ludki- stworzyłam delikatny shaker z kremowymi cekinami. Dodatkowo pudełko ozdobiłam wzorem z Maska szablon WINOGRONOWA.













Jeszcze raz zachęcam Was do zakupu naszego Produktu Miesiąca- Ramka kwadratowa BASIA 02.


Produkty, których użyłam znajdziecie tu-


Pozdrawiam Was ciepło- Żaneta 


1 komentarz:

  1. Ta ramka widzę, że jest wszechstronna! Pamiątka wyszła przepiękna. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger