Album na zdjęcia z ozdobną okładką

Witajcie,
Zapraszam Was dzisiaj na moją albumową inspirację. 
 Mamy już lipiec. Zaczyna się czas urlopów. Mam nadzieję, że pomimo trudnego czasu sporo z Was wyjedzie i będzie mogło odpoczywać i piękne chwile uwiecznić na fotografiach. Wspaniale będzie je potem umieścić w albumie. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam przeglądać zdjęcia w albumach a nie na ekranie komputera. 
 Warto już teraz pomyśleć, gdzie umieścicie Wasze zdjęcia z wakacji, podróży, spotkań z rodziną.
Mój dzisiejszy post nie dotyczy jednak samych zdjęć z podróży, ale ozdabiania albumu fotograficznego, a dokładnie okładki.
Taki album jest pięknym zaproszeniem do obejrzenia zdjęć w środku.

Czas na zaprezentowanie Wam mojej inspiracji.
Tak prezentuje się ozdobiona okładka albumu. W środku mają być przeróżne zdjęcia, dlatego ozdobiłam ją uniwersalnie. 


 Kompozycja na okładce składa się z wielu warstw.  Wykorzystałam tu różne kolekcje papierów scrapowych, kwiaty papierowe i również wycięte z arkusza oraz tekturki Papelia - gałązki 3 i ramkę Marian
W kompozycji zauważycie też stemplowane listki Papelia.


Kompozycja zawiera papierowy kwiat, który własnoręcznie wykonałam. W pracach lubię dodać błyszczące akcenty. 


Ozdoba okładki jest przestrzenna. Taki efekt uzyskałam oddzielając poszczególne warstwy. W przypadku większych elementów jest to beermata, a mniejszych kosteczki 3D. Oczywiście nieodzowny okazał się klej Magic. Przyklejam nim nie tylko papierowe elementy, ale też kosteczki 3 D, aby lepiej trzymały. Część elementów np. kwiaty przykleiłam klejem na gorąco.



Dziękuję za Wasze odwiedziny.
Zapraszam do przygotowania własnych albumów z pięknie ozdobionymi okładkami.



Ze sklepu Papelia użyłam:

 




do klejenia ze sklepu Craft Style użyłam kleju Magic i kosteczek 3D
 
i jeszcze zebrane linki do sklepu:



oraz

3 komentarze:

  1. Ja również bardzo lubię uwieczniać piękne chwile na zdjęciach, szczególnie z moimi dziećmi. Kupiłam nawet album dla dzieci, aby je tam umieszczać. Albumy tradycyjne, moim zdaniem, odchodzą trochę do lamusa i mało kto je teraz kupuje. A szkoda. To bardzo fajna pamiątka, doceniana po latach. Dzieci powoli od tego odchodzą, dlatego warto im przypominać czym są takie pamiatki. Ja do tej pory trzymam zdjęcia moich dziadków właśnie w takim albumie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta okładka wygląda bardzo uroczo, idealny album dla dzieci na wyjątkową okazję na prezent. Moje na pewno by się bardzo cieszyły. To mali modele i syn i córka od razu jak widzą aparat to się ustawiają do zdjęć. Fajnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger