Kartka DL w stylu vintage

Witam Was :-) 

Dziś chciałam Wam zaprezentować kartkę okolicznościową, w zestawie z pudełkiem, idealnie pasującą na każdą okazję, w stylu vintage. Mamy więc brązy, beże, rozbielone troszkę, koronki i kwiaty. I oczywiście Papeliowe tekturki- w naturalnej postaci, bo najlepiej tu się takie prezentują.






Kartkę w formacie DL wykonałam na craftowej bazie, z papierów Ciao Bella. Użyłam STEMPLA GUMOWEGO PISMO 03


Użyłam niezastąpionych tekturek z Papelii- NAROŻNIK, RAMKA LAURA oraz DEKOR FLOR-15













Zapraszam do tworzenia w tym stylu- bogaty w różnorakie elementy, w pięknej kolorystyce- daje duże możliwości wykorzystania tekturek z Papelii :-)


Produkty, z których skorzystałam znajdziecie tu-


Pozdrawiam Was wakacyjnie- Żaneta


2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger