Nieco złoceń - karty ATC.

 Witajcie Moi Drodzy!

Dziś będzie troszkę błysku i to aż na sześć sposobów.

Zapraszam na moją dzisiejszą pozłacaną inspirację połączoną z tutorialem.

Przygotowałam dla Was sześć kart ATC. Każda z nich ma pozłacane tło, jednakże każde z nich jest wykonane inna techniką. Przyjrzyjcie się im uważnie, a jeśli któreś Wam przypadło do gustu to poniżej dołączyłam film instruktażowy, który wyjaśnia krok po kroku jak wykonać poszczególne złocenia.

Pierwsze tło zawiera Papeliową tekturkę........ poddaną embossing'owi na goraco.


Przepięknie błyszczące pismo to efekt połączenia embosingu na gorąco i stępla.

Zdjęcia nie oddają  efektu ale zapewniam Was, że na  żywo wygląda to przepięknie.


Na trzecim ATC zastosowałam jedną z moich ulubionych technik - stęple i folię do złoceń.


Do pozostałych włączyłam nieco mediów - pasty i gel medium, a prezentują się następująco:




Tło jest podstawą każdej pracy, zarówno scrapowej jak i mixmediowej. Efektowne, nie tylko wzbogaca nasz projekt ale również nadaje mu charakter i podkreśla kompozycję.

Zapraszam do obejrzenia tutorialu. Mam nadzieję, że techniki tam pokazane Wam się spodobają i wykorzystacie je w Swoich najbliższych projektach.

Załączam listę produktów wykorzystanych w projekcie. 

 






Mam nadzieję, że dzisiejsza inspiracja Wam się spodobała,

 a tutorial okazał jasny i przystępny.

Dziękuję za dziś

do zobaczenia




4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger