Ślubny komplet na początek

Witam wszystkich bardzo serdecznie! 

Jest to mój pierwszy post inspiracyjny dla Papelii i strasznie się cieszę na rozpoczęcie tej niezwykłej przygody :) 

Sezon ślubny trwa w najlepsze, więc moją pierwszą inspiracją jest komplet na te właśnie okazję. Jest to kartka i pudełko na wino. Z racji tego, że miejsca do dekorowania miałam naprawdę sporo mogłam poszaleć i wykorzystać wiele cudnych tekturek! :)





Tekturki przedstawiające Młodą Parę potuszowałam i potraktowałam crackle accents. Powtarzają się one zarówno na pudelku jak i na kartce, co spaja je w całość.




Poniższa tekturka również powtarza się w obu pracach :)


Mam nadzieje, że komplet się spodoba i będziecie często odwiedzali Papeliowy blog i komentowali moje prace z użyciem tych wspaniałych tekturek :) 

Do dekoracji wykorzystałam: 

      

   

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :) 

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger