Jajko wielkanocne

Moi Drodzy:)
Mam na imię Ludmiła, znajomi mówią do mnie Ludka, a w świecie blogowym znana jestem jako Ludkasz. 
Jestem nauczycielką i bardzo lubię swoją pracę.
Jesli chodzi o moją twórczość to najchętniej tworzę romantyczne prace w stylu shabby chic lub vintage. Uwielbiam wykrojniki, koronki, kwiaty, motyle i krople rosy:) Coraz częściej stosuję też maski i media:)
Czasem dekupażuję i uczę tego innych. Bardzo lubię tę technikę.
Od marca mam zaszczyt zasilać szeregi DT Papelia i jestem z tego bardzo dumna:) 
Mam nadzieję, że moje pracę będą Was inspirować:)
Na dziś przygotowałam jajko:
Może być elementem kartki...
Moze też być zawieszką...

Albo nawet zawieszką z kokardką:)

A Wy jaki macie pomysł na to jajko?
Do wykonania jajka użyłam:
bazę jajko 
jajko z żonkilami 
maskę motyle 
stempel listki 
Pozdrawiam serdecznie:)

6 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger