Wędrowniczek-czarowniczek, czyli jak dostrzec urodę w otaczającym nas świecie:-)

Witajcie! dziś zapraszam Was w podróż do krainy wyobraźni:-) Rozpoczynam nowy album, który prosto ode mnie trafi do kolejnej z dziewcząt z teamu, która będzie swoim wpisem kontynuować moją przewodnią myśl-to jest sprawdzać, czy świat wokół nas faktycznie jest zaczarowany...Świat wg mnie w wędrowniczku  jest pastelowy i dziewczęco-słodki, a jego hasło przewodnie brzmi: Enjoy today!
A teraz spójrzcie proszę, jak to zilustrowałam:




Postarałam się zabrać Was w podróż do zaczarowanego miasteczka pełnego kwiatów, drzew i pastelowych kolorów...czy mi się to udało ? Sami musicie ocenić.. By the way: w ostatnim tygodniu byłam w Talinie i wiecie co? zaczarowane kolory i kształty kamieniczek się zgadzają!


Talin z całą pewnością jest niezwykłym miastem...pełnym kafejek, sklepików, galeryjek i -mojego ukochanego-marcepana! Jest maleńki i czyściutki, pełen pastelowych barw, kwiatów i drzew...i mew, które na ulicach zastąpiły gołębie...Cóż więc dziwnego, że w moim wędrowniczku też pojawiają się kamieniczki:



ale żaden album nie byłby kompletny bez - okładki. Zatem oto i ona:


No i króciutki opis, czego użyłam:

border stokrotki:













I na zakończenie jeszcze trochę zdjęć:






ciągle mając w pamięci Talin pozdrawiam Was gorąco i zachęcam do szukania cudów dookoła a tymczasem-po prostu-cieszenia się życiem!

Wasza:


2 komentarze:

  1. Cudny album !!!! Podziwiam i zachwycam się nim !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję!!! za zachwyt i za pozdrowienia:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger