SKROMNA KARTKA DLA MĘŻCZYZNY

Witajcie! chcę Was spytać, czy Wy też macie problem z tworzeniem kartek dla mężczyzn? A szczególnie dla konkretnego, wymagającego faceta, co to koronek i kwiatków nie lubi, wstążek nie znosi a na "babskie ozdóbki" fuka? A jeśli jeszcze to ważna dla Was osoba i do tego ma okrągłe urodziny...uch, nie jest łatwo....Myślałam caluśki tydzień. A potem poszło już szybko;-) Proszę zobaczcie efekt:


Punktem wyjścia kompozycji był cudowny zegar od Papelii, który zmediowałam przy pomocy woskowych past.
Dorobiłam mu też wahadełka i dodałam odrobinę (a jednak!) ozdóbek-mchu, rafii, półperełek i strzępków gazy...



Drugi kluczowy element kompozycji to  napis-tutaj w roli głównej stempelek Papelii.


"Ramkę", nawiązującą kolorem do zegara wykonałam z czerpanego papieru-ma cudowne, niespotykane barwy...


Jeszcze odrobina brązującego tuszu i projekt gotowy.
Jak myślicie spodoba się Najważniejszemu Facetowi Mojego Życia?

Podczas kiedy będziecie się zastanawiać nad odpowiedzią podaję "listę składników" wraz z linkami:-)










no i oczywiście:





I jeszcze ostatni rzut oka na moją kartkę:




W oczekiwaniu na werdykt Wasz i mojego męża pozdrawiam Was gorąco:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger