Czekoladowniki


Witajcie!
ostatnie scrapowe spotkanie psiapsiółek obfitowało w wydarzenia. Czekoladownik razem ze mną tworzyła Marika-przy czym ja pobawiłam się kompozycją idąc w stronę opowiadania, a Marika wyeksponowała tekturkę @Papelia w pracy w stylu clean and simple. Jestem bardzo ciekawa, który z naszych czekoladowników spodoba Wam się bardziej?






A tak prezentują się wnętrza naszych czekoladowników:



i kilka szczegółów:




Zanim powiem Wam, co moim zdaniem wygrało tę konkurencję, najpierw kilka informacji na temat materiałów, których z Mariką użyłyśmy. A więc:

dekor DF02


tekturka Abelia

a ze sklepu Craft Style:

bazą stały się przepiękne papiery Scrapandme-Simple Story Beige

wykrojnik flowers (widzicie go na czekoladowniku Mariki pod tekturką)

oraz tradycyjnie klej Magic i kostki 3D


Teraz zaś przechodzę do obiecanego na początku postu rozstrzygnięcia. Niech za wynik posłuży Wam czekoladownik, który wykonałam na drugi dzień po spotkaniu-jak popatrzycie na niego wszystko stanie się jasne;-)


W tym czekoladowniku na plan pierwszy "wybija się" tekturka owalna ramka Laura



która jest tak ozdobna, że właściwie niewiele więcej trzeba...

Środek natomiast zagospodarowałam dość oszczędnie:


Skoro już wiecie, co wygrało w moim plebiscycie, to pora kończyć post. Dodam tylko jeszcze, że prace utalentowanej Mariczki znajdziecie na jej facebooku:

https://www.facebook.com/Takie-moje-kartkowanie-255276011543139/

a ja już się żegnam i życzę Wam miłych chwil spędzonych przy twórczych działaniach!

pozdrawiam
Wasza:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger