W dniu ślubu - kartka

Dzień dobry,

przed nami kolejny sezon ślubny - czas zacząć przygotowania.
Tym razem chciałabym się z Wami podzielić
kartką ślubną z Młodą Parą.
Kartkę wykonałam z papieru Papelia - Kryształy amarantu.
Brzegi papieru postarzyłam narzędziem do postarzania.
Wykorzystałam różne odcienie szarości, które przełamałam bielą.
Tekturki zostawiłam surowe. Ich kolor podkreśliłam koronką.
Pierwotnie chciałam je zembossować na biało,
ale zmieniłam zdanie. Jak myślicie? Na lepsze czy nie?
Dodałam kwiaty, listki oraz napis.
Kartka ponownie wyszła mocno warstwowa,
przez podklejenie części warstw na taśnie 3D.

Zapraszam:







Pozdrawiam Agnieszka chanya13


Wykorzystałam:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger