Mediowa ramka ze wspomnieniami szczęśliwych chwil

Witajcie!
Jakiś czas temu na blogu Craft Style ukazał się wpis przedstawiający moją mediową ramkę.Dziś postanowiłam ją dokończyć-i nadać jej ostatni szlif. Oto efekt:



W ramce zamieściłam zdjęcie moich rodziców-z dnia ślubu


Które ozdobiłam licznym tekturkami.







Użyłam tutaj:

tekturka latarnia wisząca


napis Zawsze Razem


dekor roślinny L05


narożnik MK01


ramka gałązkowa z gwiazdką


Ramki zabarwiłam przy pomocy wosku, który otrzymacie w sklepie Craft Style






Natomiast jeśli chodzi o ozdobienie ramki, to znajdziecie tu kwiaty z foamiranu


wykonane przy użyciu czarnych pręcików


Ponadto mini buteleczki napełniłam złotymi i turkusowymi mikrokulkami


Zaś tło stanowi papier Mushroom


zmediowany przy pomocy mgiełek- miedzianych, złotych i turkusowych









Mam nadzieję, ze moja mediowa ramka przypadła Wam do gustu. Pozdrawiam Was gorąco-Wasza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger