Mój pierwszy Quilling...czyli kartka okazjonalna i kwiatki w wykonaniu pasji Ewy

Witajcie!

Zawsze chciałam nauczyć się techniki quillingu. W poprzednią sobotę trafiła się okazja-spotkałam się z @Mirosek i otrzymałam cenną lekcję-czyli krótkie szkolenie jak zwijać paseczki. Poniżej możecie podziwiać jej efekty:




Czego użyłam?

Otóż jako baza kompozycji posłużyła mi cudowna tekturka Abelia04


kompozycję oparłam o papier Ciao Bella-Broccato Estence


Użyłam quillingowych pasków sprzedawanych w zestawach



Do nawinięcia pasków posłużył mi zestaw nawijaków do quillingu



A do przyklejenia niezawodny klej Magic


Nie ukrywam, że zabawa mnie "wkręciła"...

Więc jeszcze kilka zdjęć:



Na pewno na tym moja przygoda z quillingiem się nie zakończy. Jeszcze raz dziękuję Mirce za szkolenie i pozdrawiam Was gorąco-Wasza:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger