Album dla cudownej kobiety

Witajcie

dziś przybywam z kolejnym albumem wykonanym z papierów Ciao Bella.
tym razem na warsztat wzięłam kolekcję "La Traviata".

Jesteście ciekawi, co wyszło? No to zapraszam w podróż do świata magicznej muzyki, koronek, wieczorowych sukien, kryształowych żyrandoli i piękna! Po prostu XIX wiek! Panowie we frakach, panie w wymyślnych koafiurach...kolie, diamenty i brylanty oraz blask świec...Poznajecie Wiedeń? Ja czuję jego klimat! Mam nadzieję, że i Wy zobaczycie go oczami duszy...a więc -zaczynamy!




Tak wygląda okładka-to czarne płótno ozdobione koronką, kwiatami bawełny, chrobotkiem i oczywiście-tekturką!


Abelia 02

A teraz zapraszam do środka:










Jak widzicie album powstał na bazie pięknych papierów La Traviata



Za ramki i ozdoby kieszonek posłużyły mi tekturki:


ramka Greta


ramka Salma


ramka Zosia


border KWT 03

border KWT 01


Border Zosia



tekturka tło-Astra


Dixi 01

Do ozdobienia tekturek użyłam woskowych past:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger