Kartka z shaker boxem

Kolejna kartka z moim ulubionym napisem :) 
Tym razem karteczka z shaker boxem ze stempelkiem zacnej, starszej pani :)  
Na bazę położyłam maskę-serce kamyki, papierowe kwiaty i listki poprzeplatałam kawałkami tekturek Papelia ramka-wieniec i ramka-róże po czym delikatnie pokryłam je brokatem opalizującym. Kilka chlapnięć farbką i na koniec moja ulubiona tekturka napis Papelia Stay Positive i wszystko jasne :)






ps. Ewa dziękuję za stempelek :)

Gotowe karteczki najlepiej zabezpieczyć wkładając je w folijkę. Nasz sklep ma bardzo duży wybór opakowań foliowych w różnych rozmiarach. 

Produkty do zrobienia mojej karteczki nabędziecie w sklepie Papelia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger