Pierwsze prace z papierów Craft O'Clock-oczywiście z tekturkami Papelia

Witajcie

Jako członek zespołu Craft O'Clock nie mogę nacieszyć się ich papierami, które dostępne są także w sklepie Craft Style;-)

papiery Craft O'Clock

postanowiłam więc sprawdzić, co wyjdzie z połączenia mojej pasji, ich papierów i cudownych tekturek Papelia!

Oto rezultaty, oczywiście na moich ukochanych kartkach DL-kach.





Użyłam:

dekor zawijas MK 02


dekor KP 05



ramka Crista03

zestaw dodatków do wycięcia Felicitea


klej Magic



kostki 3D


Do tego troszkę koronek, glossy, wstążek, sznureczka, a przy pierwszej kartce - kwiatków.
Mam nadzieję, że efekt, jaki osiągnęłam Was zadowala;-)

pozdrawiam Was gorąco

wasza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger