Kartka dla nastolatka

Dzień dobry!
Dzisiaj temat dość dla mnie trudny - no bo jak zrobić kartkę dla osiemnastolatka, którego pasją są komputery? I to jeszcze taką, która mogłaby mu się spodobać? Musicie przyznać, że to wyzwanie...
Na szczęście z pomocą przyszły mi nowości z naszego sklepu:


Na okładce umieściłam tekturkę SŁUCHAWKI, którą podkręciłam pomarańczowym pudrem do embossingu:


Wewnątrz kartka posiada miejsce na fotografię otoczone ramką MUZYCZNĄ W NUTKI. Tło ozdobiłam wzorem z maski IKR-03:


Na środku jest miejsce na życzenia a po drugiej stronie tekturka RĘKA Z MIKROFONEM i odpowiednie hasło:


Użyłam także tekturki GRAMOFON, oczywiście z odpowiednim przesłaniem:


Do kompletu zrobiłam kopertę kształtem przypominającą kieszonkę w męskiej koszuli. Mam nadzieję, że zdecydowane kolory i absolutny brak kwiatów przypadną do gustu jubilatowi.


Materiały użyte w pracy:

  
 

Pozdrawiam Was cieplutko

3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger