Podziękowania dla nauczyciela w męskim wydaniu!

Witam !
Moi drodzy jest mi niezmiernie miło spotkać sie z Wami ponownie w tym tygodniu. I po raz kolejny z kartką dziękczynną. Jednakże tym razem będzie to męskie wydanie, pełne  zardzewiałycgh ram i trybów. W pełni męskie klimaty. Do uzyskanie bardzo ciekawego tła pomógł mi świetny szablon/maska podwójnego przyłożenia od Papeli. Po raz pierwszy miałam styczność z tym produktem i muszę przyznać, że jest genialny. Efekt, który uzyskałam jest niesamowity, a są to dopiero moje pierwsze próby z tym produktem. Na pewno będe dalej testować jego mozliwosci  więc możecie się spodziewać kolejnych prac z jego użyciem.

Zaprezentuję Wam krótki instruktaż.
1.Sprawa jest bardzo prosta. maska składa sie z dwóch częsci: tła i elementu uzupełniajacego.
Najpierw przykładamy oczywiście tło i wypełniamy pastą strukturalną. Ja wybrałam w kolorze czarnym i suszymy dokładnie powstały wzór.


2. Następmie przykładamy na wyschnięta pastę drugą część maski i ponownie wypełniamy pastą strukturalną lecz w innym kolorze  - u mnie biała.



3. Wzór można zostawić takim jaki jest lub pomalować jak w moim przypadku używając farb lub wosków.


A oto jak kartka, a właściwie kartki prezentują się w całości.









A tu znajdziecie maskę:


Dziękuję za dzisiejsze spotkanie
i do zobaczenia wkrótce!


1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger