Ramka Basia na komunijnej karteczce

Witam Was serdecznie

Moja dzisiejsza inspiracja to karteczka z okazji Pierwszej Komunii Świętej. Czerwiec obfituje w te wydarzenia. Nie mogło i u mnie zabraknąć komunijnej karteczki.
W mojej pracy użyłam Produktu Miesiąca - ślicznej ramki Basia. Zachęcam nie tylko do jej zakupu (jest rabat) ale też do Waszego udziału w zabawie. Informacje o rabacie i konkursie z nagrodami znajdziecie  TU

Moja czerwcowa kartka komunijna jest w stonowanych kolorach. Takie prace lubię przygotowywać z okazji ważnych uroczystości. Klasycznie i elegancko.
Użyte tekturki Papelia - gałązki winorośli, hostię i wspomnianą ramkę Basię zostawiłam w naturalnych kolorach drewna.


Tekturki Papelia pięknie się wyróżniają i współgrają z jasnymi papierami i zielenią wyciętych listków. 


Tekturkę hostię IHS nakleiłam na białe kółeczko z falbankami. Ten wykrojnik to jeden z pierwszych który kupiłam zaczynając scrapowanie. Jak widzicie, ciągle w użyciu :) 





Produkty, które wykorzystałam w mojej pracy: 


 


Pozdrawiam cieplutko.
Zainspirujcie się. Jestem bardzo ciekawa Waszych prac.



i jeszcze linki do tekturek Papelia:

Ramka Basia - https://www.papelia.pl/pl/p/Tekturka-ramka-kwadratowa-BASIA-02/17848

tekturka hostia - https://www.papelia.pl/pl/p/Tekturka-hostia-IHS-4szt-/14748

gałązka winorośli - https://www.papelia.pl/pl/p/Tekturka-wycinanka-GALAZKA-WINOROSLI-2szt-/16777

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger