Pastelowy ślub w pudełku

Witajcie ponownie Twórcze Dusze!
Przybywam z kolejną inspiracją, dzisiaj wyjątkowo delikatną i jasną, jak na moje kolorystyczne poczynania. Ale okazja, na którą powstała ta karteczka, wymaga właśnie takiej, lekkiej oprawy. 
Zapraszam na ślub w pudełku!


Kartka, choć bogata, jest dość prosta. Kompozycja powstała na wyciętych z wykrojnika tagach, którym towarzyszą kwiaty i gałązki. Oczywiście mowa o papelinkach: roślinkowym borderze oraz roślinnym dekorze. Obie tekturki przemalowałam kredowymi farbami.


W tle zobaczycie wzór z maski plastru miodu, której wzór tym razem wydobyłam przy użyciu  medium żelowego (znajdziecie je także w sklepie Craft Style). Tu i ówdzie pojawił się także stempelek pisma.


W centrum wpatrzona w siebie para młoda :) W arkuszu są dwie takie tekturki. Wspominam o tym, bo często kieruję się tym przy zakupie tekturek - mając drugą taką samą tekturkę w zapasie, jestem w stanie wykonać drugi raz podobną pracę, jeżeli się ona komuś spodoba na tyle, że poprosi mnie o jej wykonanie.
Krawędzie tekturki lekko zaznaczyłam brązowym tuszem (spory wybór kolorów w sklepie Craft Style).


 Mam nadzieję, że karteczka spodoba się Karolinie i Michałowi. I oczywiście, że Wam ta pastelowa kompozycja także przypadnie do gustu :)


Trzymajcie się ciepło!

Moja lista zakupów w sklepie Papelia:

Oprócz tego nie obyło się bez kilku produktów ze sklepu Craft Style:


2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger