Kartka dwukolorowa z dekorem

Witajcie
Dzisiaj w ramach inspiracji przygotowałam prostą karteczkę z przewagą dwóch kolorów: różu i niebieskiego.
Do jej wykonania użyłam Papeliowej maski szablonu Kratka, stempla listki IW 01, tekturki oraz tuszy Memento.


Tło kartki wykonałam z użyciem maski Papelia - szablon kratka oraz tuszy Memento w kolorach  niebieskim i różowym (Memento Dew Drop Teal Zeal oraz Rose Bud). 
Dzięki masce każde Wasze tło może wyjść niepowtarzalnie.


Białe kwiaty i ich środki oraz  listki wycięłam wykrojnikiem. Środki kwiatów lekko potuszowałam i  ozdobiłam koralikami. 
Pomiędzy białe listki ułożyłam wycięte stemplowane listki.  Często w moich pracach możecie zauważyć ten własnie listkowy stempel Papelia.


Kompozycję kwiatowo-listkową oraz napis umieściłam na kosteczkach 3D.


Pracę dopełnia Papeliowa tekturka dekor  oraz napis.






Zapraszam Was do tworzenia kartek z własnym tłem z użyciem szablonów masek Papelia.
W sklepie Papelia macie blisko 150 wzorów. Jest w czym wybierać.

Do zobaczenia w kolejnych moich inspiracjach




Do przygotowania kartki użyłam ze sklepu Papelia 



 

oraz ze sklepu Craft Style

 

do klejenia użyłam kleju Magic i kosteczek 3D

 
i jeszcze zebrane linki do sklepu Papelia:

oraz Craft Style


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger