Jesienna karteczka

 Witajcie

Pory roku zmieniają się. Lato się kończy. Do jesieni mamy jeszcze trochę czasu, ale już przyroda powoli zaczyna się zmieniać. Widzicie to? Zieleń zmienia się w odcienie brązowe, żółte i pomarańczowe. Taką kolorową jesień, tak jak i ja zapewne wiele osób lubi. Cała gama barw wspaniale nas inspiruje.

Dzisiaj mam dla Was propozycję wykonania jesiennej kartki.

Do jej przygotowania użyłam papierów P13 z najnowszej kolekcji. Tło wykonałam natomiast samodzielnie używając mgiełek. Pod światło "plamki" lekko połyskują. 

W karteczce użyłam  tekturki Papelia z motywami roślinnymi, począwszy od ramki gałązkowej poprzez listki, kwiatki i border. Tekturki zostawiłam w ich naturalnym kolorze. Zobaczcie, jak efektownie się odznaczają wśród tych jesiennych barw.

Na ramce gałązkowej, którą ozdobiłam mchem, usadowiłam Wiewórkę. Jest podklejona kosteczkami.

Wycięte z arkusza jesienne listki również podkleiłam kosteczkami 3D. 

Kompozycję na karteczce dopełniają materiałowe kwiatki. 

I tak prezentuje się moja jesienna karteczka.


Dziękuję za Wasze odwiedziny. Zachęcam Was do przygotowania własnych jesiennych karteczek, pełnych kolorów. I pamiętajcie - Papeliowe tekturki wspaniale je ubogacą.


Materiały, których użyłam ze sklepu Papelia

 

 
 

oraz 
  
Linki do produktów  Papelia
tekturka Ola https://www.papelia.pl/pl/p/Tekturka-galazka-Ola-2-szt-/16889
tekturka ramka gałązkowa https://www.papelia.pl/pl/p/Tekturka-ramka-GALAZKOWA/16776

oraz

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger