Kartka urodzinowa

Dzień dobry!
Z dzisiejszą pracą wiąże się śmieszna anegdota. Koleżanka poprosiła mnie o zrobienie kartki na 60 urodziny swojej mamy. Zapytałam ją jakie kolory lubi jubilatka i dostałam odpowiedź, że brokat i świecidełka:):) I wszystko jasne!


Cyfry sześć i zero próbowałam trochę podkręcić różnymi mediami. W końcu uznałam, że koronkowy wzór najlepiej wygląda bez żadnych dodatków.


Border KWT-05 natomiast dostał solidną porcję pudru do embossingu z brokatem. Tym samym pudrem wykończyłam środki ręcznie robionych kwiatów.




W środku kartki umieściłam stempel Z okazji urodzin.


Do kompletu zrobiłam torebkę z napisem Super babeczce - znam jubilatkę osobiście i myślę, że się nie obrazi:)


W naszej ofercie znajdziecie szeroki wybór cyferek, które świetnie sprawdzą się w pracach urodzinowych - KLIK.
Poniżej lista użytych przez mnie materiałów:

  
  

Pozdrawiam i do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger