Czekoladownik

 Witajcie,

Dzisiaj w ramach inspiracji mam dla Was propozycję wykonania ozdobnego pudełka na czekoladę, czyli tzw. czekoladownika.

Wręczacie czekolady z różnych okazji?  Sądzę, że tak. Jest to miły prezent i z okazji Dnia Nauczyciela i innych np. urodzinowy dla Przyjaciółki, Siostry itp. Dzisiejszym postem chcę Was zachęcić, by nasze wręczane słodkości miały też wyjątkową oprawę. Tak opakowana czekolada, na pewno sprawi dodatkową radość. 

Wybrałam ozdobienie małej kwadratowej czekolady.


Tak wygląda ozdobione pudełko - czekoladownik.

Gotową bazę okleiłam papierami Craft O'Clock z kolekcji Hummingbird song. Na wieczku pudełka stworzyłam kompozycję z użyciem tekturek Papelia: gałązka róża, tekturka gałązki 2 i border roślinki 02 .


Większość tekturek  zostawiłam w naturalnym kolorze, ale gałązki z bordera pokolorowałam farbą o kolorze metalicznego, zielonego złota.


Jeden większy kwiat dopełnia całość. 

Tak, prezentuje się moje ozdobione pudełko na czekoladę.


Do zobaczenia w kolejnych moich inspiracjach


ze sklepu Papelia użyłam :

 




i ze sklepu Craft Style 






i linki do sklepu Papelia :

tekturka Gałązka dzika róża https://www.papelia.pl/pl/p/Tekturka-galazka-dzika-roza-2szt-/17082

tekturka Gałązki 2 https://www.papelia.pl/pl/p/Tekturka-GALAZKI-2-3szt/14965

tekturka Border roślinki 02 https://www.papelia.pl/pl/p/Tekturka-border-roslinki-02/17561


i Craft Style

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger