Energetyczna kartka osiemnastkowa

Cześć Twórcze Dusze!

 Nowy miesiąc, nowa inspiracja, nowe wyzwanie! Tym razem na tapet wzięłam dwa kolory, które jak dobrze sięgnę pamięcią - nigdy nie znalazły się na mojej kartce w tej konfiguracji: żółty oraz malinowy róż. Pomyślałam, że takie połączenie najbardziej trafi do młodej, energetycznej dziewczyny - stąd pomysł na akurat osiemnastkową kartkę.

Zapraszam do przyjrzenia się szczegółom!

Liczba 18 pochodzi z zestawu cyfr a te piękne, bogate dekory to florystyczna papelinka.

 
 
W tle pierwszej warstwy możecie dojrzeć wzór kratki odbity z maski.
Skorzystałam tutaj z preparatu heavy body gloss, który zmieszałam z color glow od 13arts w kolorze bursztynu. Na tagach natomiast subtelna odbitka stempla pisma.
 

Kto zna, ten wie, że papiery to też sprawka Papelii, mianowicie arkusze z kolekcji Kryształy Amarantu.

 
Wielkie dzięki za zajrzenie do postu i do następnego!
 
Moja lista zakupów ze sklepu Papelia: 
 
 

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger