Nadchodzą zmiany

Witajcie Kochani 

nabór do naszego zespołu projektowego został zakończony 
i spośród fantastycznych zgłoszeń 
wybraliśmy te oto fajne babki, które zaczną Was inspirować już od stycznia!
A tymczasem poznajcie je bliżej 

 Cześć! Mam na imię Ewa, ale na blogu jestem znana jako Kurdupel. Rękodziełem zajmuję się od około 5 lat, ale to scrapbooking skradł moje serce w największym stopniu :) W projektach stawiam na czystość i estetykę pracy, chociaż coraz częściej eksperymentuję z mediami. Tworzę przede wszystkim kartki, LO i albumy, regularnie pracuję z Project Lifem i Smashem- i dosłownie wszędzie potrafię dorzucić tekturkę lub dwie, przygotujcie się więc, że dość często je u mnie zobaczycie! 
Mam nadzieję że już niedługo zobaczycie mnie tu częściej!

Witajcie, mam na imię Małgorzata, w blogowym świecie znana jako Yagoshka. Uwielbiam tworzyć niezwykłe rzeczy przy użyciu różnych technik. Najczęściej wykonuję kartki okolicznościowe, które mogą wyrazić więcej niż słowa. Albumy, exploding boxy, blejtramy - te formy również nie są mi obce. Ostatnio sporo eksperymentuję z mediami. Tu coś maznę, tam coś chlapnę - uwielbiam to. Jest mi niezwykle miło dołączyć do DT Papelii. Cieszę się, że będę mogła inspirować swoimi pracami.


Mam na imię Alicja w blogowym świecie Alusiek7.
Swoją zabawę papierem zaczęłam ponad 5 lat temu, od 4 lat swoje pracę pokazuję na blogu.
Teraz moja "zabawa" stała się czymś więcej, stała się codziennością, pasją, sposobem na życie.Tworzę głównie kartki w różnych kształtach i formatach, ale coraz częściej sięgam po inne formy takie jak: pudełka, notesy, albumy czy media. Nie mam swojego ulubionego stylu, ciągle szukam czegoś nowego, ciągle się uczę.

Goja


 
Mam na imię Małgosia, w wirtualnym świecie znana, jako Goja.  Jestem optymistką z głową pełną pomysłów, zakochana w papierze i w tym,  co mnie otacza, staram się spełniać swoje marzenia i te duże i te maleńkie. Zabawa z papierem to dla mnie pasja, którą odkryłam wiele lat temu, jest czymś,
w czym się realizuję,  co sprawia, że codzienność odchodzi na dalszy plan. Większość moich prac to kartki okolicznościowe, ale czasem zdarza mi się zrobić album czy LO. Lubię styl delikatny, romantyczny, pastelowe,  spokojne tonacje, jednak zawsze też zostawiam sobie miejsce na eksperymentowanie. Uwielbiam przełamywać swoje słabości i mierzyć się z czymś, co wydawałoby
się, że jest poza moimi możliwościami . Bardzo się cieszę z możliwości należenia do grona DT Papelii. Mam nadzieję, że moje prace zainspirują Was do działania!

Oczywiście dalej będą dla nas projektować Marta De i Daget-Art
 

Witamy je serdecznie w naszych progach
 i życzymy wielu kreatywnych prac z naszymi produktami.

 A Was już dziś zapraszamy na jutrzejszą  kolejną wspaniałą inspirację świąteczną.


3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger