eMKa- Gościnna Projektantka stycznia

Witam Was w ostatni dzień stycznia
 i od razu zapraszam do obejrzenia i zapoznania się z naszą 
ostatnią w tym miesiącu Gościnną Projektantką

***

Na imię mi Magda, w świecie blogowym, jestem znana jako "eMKa".
Bloga, założyłam prawie 6 lat temu, po to, by pokazywać ręcznie robioną biżuterię. Później był decoupage, ale ostatecznie, mojeserce skradły zabawy z papierem, głównie - tworzenie ręcznie robionych kartek, choć znajdzie się też kilka albumów, pudełek, pudełeczek... 
To właśnie w tym czuję się coraz pewniej, choć oczywiście ciągle się uczę i poznaję nowe techniki,
udoskonalając tym samym swoje „małe cudeńka”. 
Ostatnio, próbuję swoich sił w różnych formach i w technikach, aktualnie mixed-media.
 To właśnie w takiej technice, przygotowałam dla Was pracę. 


To dzięki ramce, którą wygrałam wyzwanie, mogę gościć na blogu, więc postanowiłam, że będzie to także ramka, choć tym razem w stylu Vintage - przecierana i nieco inna. 



 W swojej pracy, wykorzystałam śliczną maskę "Serce flora" oraz mały tekturkowy ornament z zestawu dwóch ornamentów DEKOR DF02.

http://www.papelia.pl/tekturka-dekor-df02-2szt-p-201.htmlhttp://www.papelia.pl/maska-szablon-wzor-serce-flora-p-788.html

Bardzo dziękuję za możliwość bycia gościem na Waszym blogu!

Pozdrawiam

eMKa


eMKA będzie u nas gościć jeszcze raz w przyszłym miesiącu więc już dziś zapraszam 
Was do obejrzenia jej następnej inspiracyjnej pracy 

Buziaczki 

Daga


1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger