Zajączek w pastelach

Witam serdecznie, przygotowałam na dziś kartkę świąteczną z zajączkiem stylizowanym. 
Od samego początku kojarzył mi się on ze stylem vintage, ale w tej delikatnej pastelowej wersji. 
Do tego najlepiej według mnie pasuje delikatna paleta mięta,biel, lilla, beż i kraft. 

W takiej stylistyce wykonałam swoją dzisiejszą pracę. 





Zajączka pomalowałam mechatą, strukturalną farbką która świetnie udaje futerko. 


Wykorzystałam również formatkę po tekturce, którą pomalowałam farbką velvet w kolorze lilla, a następnie ostemplowałam i zastosowałam embossing na gorąco.


Napis Alleluja umieściłam na pergaminie, również przy pomocy embossingu.



Starałam się, by całość pozostała lekka i delikatna. 

W pracy użyłam :

 

  

 

Przypominam również o naszym wyzwaniu :)




Pozdrawiam serdecznie :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger