Motylem jestem

Witajcie niedzielnie, 
przybywam dziś do Was z zupełnie niecodzienną karteczką,
choć pasująca na każdą okazję.


Powstała zupełnie prosto gdyż  przy użyciu motylej maski 

Każdego motyla potuszowałam,
 następnie po zdjęciu szablonu kontury obrysowałam cienkopisem
 i dorobiłam środki tak aby powstały pełne motyle. 
Na gotowe motyle nałożyłam raz jeszcze szablon, 
wzór namoczyłam klejem do embossingu na gorąco, 
posypałam pudrem holograficznym i zembosowałam. 
Dzięki temu motyle nie są tylko zwykłym rysunkiem na kartce. 


Zachęcam Was do spróbowania, dzięki temu sami możecie decydować jakie motyle
 zasiądą na Waszych pracach 

Użyłam:



Przypominam Wam o naszym ptasim wyzwaniu 



Buziaczki

Daga


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger