Ślub w pastelach


Dzień dobry!

Sezon ślubny w pełni, więc i u mnie takie prace goszczą na biurku. 
Tym razem coś bardzo po mojemu - pastelowe, z przeszyciami i oczywiście brokatem! 
Szczerze zazdroszczę wszystkim, którzy potrafią robić piękne, kwiatowe kompozycje z mnóstwem dodatków...ja próbowałam już mnóstwo razy i zawsze kończy się na tym samym - kilku prostych kwiatkach. Tak było o tym razem. Aby dodać kartce przestrzenności każdą warstwę podkleiłam kostkami.  Na różowych warstwach dodatkowo odbiłam niedbale brązowym tuszem stempel z angielskim tekstem.  W centrum tradycyjnie ramka (och, jakie to u mnie przewidywalne!).
Nie miałam serduszka w odpowiednim rozmiarze, więc wycięłam je z tektury sama...
i oczywiście posypałam brokatem (tak sami jak i kwiatki).





Użyłam:

Tekturka ramka okrągła RTO-03







Pozdrawiam
Paulina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger