Ślubna kartka w lekkiej, pastelowej tonacji

Witajcie! dziś przybywam do Was z moją najnowszą pracą i najnowszym pomysłem-kartką ślubną z nietypowymi kwiatami. Zależało mi na osiągnięciu efektu lekkości, zwiewności, więc tym razem kwiaty...uszyłam sama:-)
Do tego piękna tekturka, odrobina koronki, wstążki i listków...no i nie zapominajmy o cudownym, beżyczku, czyli papierze Lemoncraftu...i oto efekt:







czego użyłam?

bazę kompozycji oprócz koronki stanowi cudowna, delikatna ramka Abelia


Kompozycja ułożona jest na beżowym papierze Lemoncraftu Yesterday



Oczywiście do przymocowania użyłam:


a do ozdoby-półprełek w płynie



I jeszcze kilka ujęć:



I jak Wam się podoba taka interpretacja tematu?

Jestem ciekawa Waszego zdania...pozdrawiam Was gorąco:

Wasza


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger