Słodkie pudełko na upominek.


Dziś mam dla Was pomysł na łatwe do ozdobienia pudełko na słodki prezent lub drobny upominek.
Baza to opakowanie na kawę 250g, więc jest dość spore i pomieści zarówno cukierki jak i drobny prezent, na przykład śpioszki ;)  
Pudełko wykonałam z myślą o małej dziewczynce, która dopiero przyszła na świat, ale takie pudełko można podarować też starszej - na przykład na urodzinki :)




Pudełko ma wymiary 15x9 cm i 4,5 cm wysokości, więc jest naprawdę pojemne :)
To daje duży wybór prezentów jakie możemy w nim schować.



Do jego ozdobienia użyłam kolekcji ScrapAndMe.
Do tego nie mogło zabraknąć listków z naszych stempli oraz tekturki Aniołka dziewczynki, by podkreślić przeznaczenie opakowania.



Kilka kryształków i bawełniana koronka nadały pracy delikatności i dodatkowej słodyczy.


W pracy użyłam:








16 komentarzy:

  1. baza-pudełko na kawę? pierwsze słyszę, ale niesamowicie mi się ten pomysł podoba! W twoim słodkim wykonaniu jest urocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło przepięknie! Przecudnie! Najbardziej mi się podobają te kwiatuszki na kalce i to, jak wycięłaś i dopasowałaś te różowe kwiatuszki do tekturki. Cudo! Sama bym takie chciała. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wrażenia aż skasowalam swój wpis. 😊 Piękne pudełko, wspaniale je ozdobiłaś. I w dodatku zastosowałaś recycling.

      Usuń
  4. Piękne pudełeczko. Kompozycja wyciętych elementów zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Marlena zainspirowałaś mnie! Pudeleczko jest cudowne :) Można do niego włożyć upominek, i pudelko samo w sobie jest upominkiem, posłuży na długo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe pudełeczko i tak cudownie ozdobione :) Ślicznie je wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pudełko. Delikatne, słodkie i dziewczęce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełko - a gdzie można taką bazę kupić?

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne :) Ja bym zrobiła z tego "kapsułę czasu" i na 18-stkę dała dorosłej już osóbce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe pudełko i jak dopracowane. Piękny projekt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pudełeczko! I te kolory, fantastycznie dobrane 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca, śliczna kompozycja 💕

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger