Ślub biało czerwony

Rok rocznie 11-go listopada obierałam kurs na Poznań. Rok rocznie brałam udział w obchodach kolejnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości a potem zajadałam się rogalami świętomarcińskimi a raczej jednym rogalem, którego dokańczałam jeść w Łodzi bo są tak syte, że na raz nie daję rady :) 
W tym roku ze względów zdrowotnych siedzę w domu ale chciałam kolorystycznie podkreślić ten dzień i zrobiłam kartkę biało-czerwoną.

Na papierze czerpanym odbiłam stempel pismo odręczne, następnie przykryłam go kawałkiem gazy i kawałkiem czerwonego papieru. Na całość przykleiłam tekturkę senator, na którą dałam liście z wykrojników, kwiaty oraz kilka uciętych gałązek z tekturki kwiaty Patryka. Na koniec napis odbity ze stempla "W Dniu Ślubu




Gotowe karteczki najlepiej zabezpieczyć wkładając je w folijkę. Nasz sklep ma bardzo duży wybór tego typu opakowań w różnych rozmiarach.
Produkty wykorzystane ze sklepu Papelia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger