Testowanie -Velvet Powder Camel - Cadence - proszek aksamitny.





 Witajcie kochani. 
 Dziś zabawa kolejnym produktem, który po raz pierwszy użyłam. Powiem Wam jestem zadowolona z tego produktu.

Pokaże Wam sposoby używania tego pudru i trochę opowiem o nim.
 



Puder Velvet Cadence nadaje powierzchni aksamitną miękkość. Wystarczy powierzchnię pokryć klejem, farbą lub tak jak ja użyłam Pasty akrylowej Artmate Impasto i pokryć równomiernie pudrem. 


 I i II sposób:
Na tekturkę ramka kwadratowa z kwiatem i tekturkę dekor Love  od Serce od @Papelia , nałożyłam klej do decoupage, a potem pokryłam ją pudrem, jak widzicie puder ten nadaje aksamitną miękkość tak jak wcześniej pisałam. 








III sposób:
Na bazę Słonik od Papelia nałożyłam papier scrapowy, przez maskę położyłam pastę Impasto i na to posypałam puder. Jak widzicie daję to super efekt 3D. 





A to efekty na gotowych pracach 




Może Wy macie inne pomysły na ten puder? Użyję go jeszce nie raz w swoich pracach. Mam nadzieję,że spodobała się moja prezentacją tego produktu.
Bawcie się różnymi technikami i testujcie produkty- Warto!


Użyte materiały:






5. Pasta Artmate Impasto









Pozdrawiam , buziole :-*



2 komentarze:

  1. Wow! Świetny efekt, zwłaszcza ten na słoniku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest naprawdę fantastyczny. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger