Zakładka ze znacznikiem

Cześć Twórcze Dusze!
Tematem dzisiejszej inspiracji jest forma rozmiarami niewielka, skromna, która winna być praktyczna w użyciu. Mowa oczywiście o zakładce! Dzisiaj w odsłonie dość męskiej, mocnej, trochę brudnej ;)


Baza to oczywiście zakładka Papelii. Choć jest cienka, to po zagessowaniu jak najbardziej można się na niej pobawić mediami. Właśnie czarnym gessem pokryłam jedną ze stron mojej zakładki.
Skorzystałam następnie z mojej póki co ulubionej papeliowej maski z cyframi (póki co, bo maska plastru miodu coraz bardziej czai się, żeby ją wygryźć :)) 


 Na czarnej stronie zakładki wzór odbiłam pastą strukturalną. Natomiast na stronie czerwonej, maskę odbiłam dwa razy: raz czarnym gessem, a następnie w tym samym miejscu pastą strukturalną. Gesso troszkę mi się rozlało, ale uzyskałam dzięki temu efekt czarnej obwódki dla białych cyfr. 
Nie ukrywam, że był to eksperyment, który na wstępie oceniłam jako... nieudany :) Ale ostatecznie jestem zadowolona z efektu.


 Jeśli chodzi o tło czerwonej strony, to ta część bazy pokryta jest paskiem z kolekcji papierów Kryształy Amarantu. Tę stronę zabezpieczyłam już cienką warstwą gel medium.
Obie strony musiały być zabezpieczone, tak abym mogła pobawić się na nich Rainbow Colors, które rozpuszcza się w wodzie (kilka fajnych kolorów tego preparatu znajdziecie np. w sklepie Craft Style).


Pomyślałam, że w tej zakładce skorzystam z papeliowych korkowych strzałek jako znaczników do stron. Wydało mi się to być fajną alternatywą dla wstążeczek i sznureczków.
I tak o to mam już gotowy dodatek do prezentu dla mojego brata na jego zbliżające się urodziny :)


Dzięki za dzisiaj i do następnego razu!

Moja lista zakupów w sklepie Papelia:

Nie obyło się bez zakupów w Craft Style:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger