Męskie klimaty - opakowanie na wino!

 Witam Serdecznie !

Nie raz słyszę w internecie, że prace meskie są trusniejsze do wykonania, czy dodawać kwiaty czy nie, ze brak pomysłów. Więc dziś przychodzę z pomocą. Ja akurat należę do grupy, która lubi robić męskie prace i bardzo często je tworzę w klimatach industrial, steam punk z dodatkiem vintage. Taki mix, który sie świetnie sprawdza.. Również nie przeszkadza mi dodatek kwiatuchów w męskich pracach, nie mniej jednak nie stosuję ich w młodzieżowych projektach. Dodatkowo żeby nie było nudno dziś zaprezentuję Wam pudełko na wino, a nie kartkę ale jeśli sie zminiaturyzujecie moją kompozycję doskonale się ona sprawdzi na kartce DL. Dość gadania zapraszam do oglądania.

Centralnym elementem mojej pracy jest baza HDF w kształcie kieliszka. Pomalowałam ją delikatnie farbkami akrylowymi i pobieliłam nieco gesso. Nie wiem czy wiecie ale Papelia ma wiele baz , które sie sprawdzą w takich projektach. Koniecznie zerknijcie do sklepu.

W takiej pracy nie może zabraknąć tekturek. Ja użyłam dziś tła kratki i moich ulubionych trybików. Aby nadać im rdzawy efekt pomalowałam je farbami akrylowymi w trzech kolorach - brąz, czerwień i pomarańcz i wykończyłam woskiem w kolorze patyny


Całość ozdobiona listkami, kwiatkami i gotowymi elementami.



Tu znajdziecie produkty użyte w pracy:





Mam nadzieję, że było dziś ciekawie.

Dziękuję, że wpadliście

i

do zobaczenia.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger