Moje przepisy

 Witajcie!
Czy zbieracie i zapisujecie przepisy?
Ja lubię zapisywać te sprawdzone. Często robię różne notatki, które potem ułatwiają mi przygotowanie okazjonalnych potraw. Notuję też swoje pomysły i zmiany w potrawach już przyrządzanych przeze mnie. 
Jakiś czas temu dostałam od koleżanki szkicownik. Zastanawiając się do czego mogłabym go wykorzystać, wpadłam na pomysł  przygotowania nowego zeszytu na moje przepisy.
I tak ot powstał mój nowy Przepiśnik.
Oprócz szkicownika do wykonania Przepiśnika wykorzystałam Papeliowy papier scrapowy z zestawu Kryształu Amarantu, stempel gumowy - Muffinka, tekturki: border, napis - Przepiśnik  i Moje przepisy.
Mam nadzieję, że szkicownik w nowej odsłonie sprawdzi się i będzie mi służył.





Napis "Przepiśnik" pokryłam czarnym pudrem do embossingu.


Tu "Border" z bliska, jeszcze przed przyklejeniem kryształków.

Stempel - Muffinka pokolorowany promarkerami.
Z tyłu kieszonka na luźne kartki z moimi przepisami i notatami.

Grzbiet szkicownika wykończony płótnem

Wszystkie produkty niezbędne do wykonania Przepiśnika znajdziecie z sklepie Papelia, serdecznie zapraszam.








Dzisiaj żegnam się już z Wami, zapraszam do przeglądania innych postów z wykorzystaniem Papieliwoych produktów oraz na strony sklepu.

Pozdrawiam
Alina/a-lenka









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger