Mix media - pudełko na prezent

Czasami nie wiadomo w co zapakować prezent. 
 Dla mnie pudełka od zawsze są bardzo wygodną formą opakowania dla prezentu.
Zwykłe pudełko rzadko jest ładne ale...
wystarczy trochę magii w postaci mix mediów i może powstać coś takiego. 

Pudełko w tym przypadku po nożu kuchennym otrzymało drugie życie, pomalowałam je najpierw czarnym gesso, klejem przykleiłam kawałki koronki i papieru a  gel medium różnego rodzaju złom, guziki oraz pióra kacze - lotki.  Piękne akcenty dały tekturki Papelia dekor oraz tło-sześciokąty. Gdzie nie gdzie przy pomocy szpachelki maznęłam pastę pumeks natomiast konturówką pokropkowałam brzegi. Wierzchnią część pudełka ponownie zagessowałam. Po wyschnięciu nałożyłam farbę akrylową metaliczną i na koniec piękny kabaszon.






Produkty do zrobienia mojej pracy nabędziecie w sklepie



4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

Copyright © 2016 PAPELIA - Blog , Blogger